Ma 2018. június 19. Kedd Gyárfás napja van.
Mini Bölcsöde

Választás 2018

E-ügyintézés

Belvizek megelőzése

area area area area area

Keresés a hírekben
Tájékoztató

Eseménynaptár
2018. június
HKSzCsPSzV
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Összes naptár bejegyzés
» Hírek » Önkormányzati hírek
E-ügyintézési tájékoztató

Általános tájékoztató az e-ügyintézésről

Tájékoztatom Önöket, hogy 2018. január 1. napjától a nem magánszemély ügyfelek kötelezettek az e-ügyintézésre, illetve magánszemély ügyfeleink is intézhetik hivatalos ügyeiket saját ügyfélkapujukon keresztül. A változásokról a 2015. évi CCXXII. törvényből bővebben is tájékozódhatnak.

Emiatt a jogszabályi változás miatt sem az egyes hivatalok egymás között, sem a vállalkozások nem nyújthatnak be kérelmet, kérhetnek adatot, adhatnak ki igazolást stb. papír alapon beadott formában.

„Sima” e-mail útján eddig sem volt és mostantól sincs lehetőség az ügyeket intézni a beazonosíthatóság hiánya miatt.

Amennyiben meghatalmazott útján kívánnak eljárni, első alkalommal meghatalmazást kell beküldeniük. Ez vonatkozik azokra a könyvelőkre is, akik ügyfeleik ügyeit saját ügyfélkapujukon keresztül szeretnék intézni.

Az ügyintézés során az ohp.asp.elgov.hu (vagy csak egyszerűen a böngészőbe beírni: ELÜGY) internetes felületre belépve választhatnak az ott elhelyezett nyomtatványok közül és küldhetik be azokat ügyintézésre.

Első lépés, hogy az oldal jobb felső részén található bejelentkezésre kattintva bejelentkeznek az ügyfélkapujukba. Ott a felhasználási feltételeket elfogadva regisztrálnak.

A sikeres regisztráció elvégzése után tudják elkezdeni az ügyintézést.

Ha nem találnak olyan nyomtatványt, amely ügyben eljárni szeretnének, akkor segítségükre van az e-papír szolgáltatás. Ezt a szolgáltatást az epapir.gov.hu internetes felületen érik el.

Kérjük, hogy a beazonosíthatóság, továbbá a gyors és pontos ügyintézés érdekében beadványukat körültekintően, minden adatot kitöltve küldjék be. (Hibás adatokkal elküldött kérelmeiket a rendszer nem tudja beazonosítani, ezért vissza fogja utasítani.)

Amennyiben az ügyintézés során segítségre lenne szükségük, a hivatal ügyintézői szívesen állnak rendelkezésükre telefonon a hivatal elérhetőségein, illetve ügyfélfogadási időben a Polgármesteri Hivatalban. Segítséget kérhetnek még a 0-24-órán át hívható 1818 Kormányzati ügyfélvonalon is.

dr. Gál Gabriella

jegyző